Krångel med bloggen


ÄNTLIGEN fungerar det att blogga igen! Jag har varken kunnat skriva, lägga till länkar/bilder eller någonting. Men skönt att saker löser sig till slut :) Har under tiden fixat lite med bloggen, gjort nya länkar för att lägga till mig på bloglovin osv. Förklaring av länkarna:



1. Bloglovin
2. Prenumerera via RSS
3. Facebook
4. Twitter
5. Kontakta mig

Skaffade twitter för fem minuter sedan, så just nu finns det inte mycket att se där. Men det kommer! ;)




Postat av: Veronica Swedin

Tack för kommentaren! Heh, nej skulle jag äta upp allt själv skulle jag rulla fram :P Hälften ska till jobbet, o hälften till familjens julfirande! :) /Veronica

2011-12-20 @ 19:03:11
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Carolina-LIVETSOMCAROLINA

riktigt fin blogg du har!

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-12-27 @ 11:03:53
URL: http://livetsomcarolina.blogg.se/




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig.
Copyright © Muzicmecupcake | Designed by Plumeria