Ny blogg med nytt namn

Hej mina fina läsare!
Nu var det dags för mig att gå vidare med en ny blogg med nytt bloggnamn. Ni får istället lägga lisascupcakery på minnet och leta upp min nya facebooksida och följa mig där istället - vilket jag hoppas att ni vill ! :)
 
Än så länge är den nya bloggen under konstruktion och alla inlägg härifrån kommer att flyttas dit så småningom.
 
 
Anledningen till mitt byte? När jag startade muzicmecupcake tänkte jag att den bara skulle användas som en personlig blogg, där jag skulle kunna lägga mina bilder & recept för att komma ihåg själv vad jag bakat. Men helt plötsligt blev bloggen besökt mer & mer, kommentarerna ramlade in och jag var med på blogg.se framsida flera gånger om. Jag fick ju till och med ett stort paket fullt med godis utav Malaco och nämndes på deras facebooksida! Jag kände dock redan då att bloggnamnet var alldeles för krångligt och svårrelaterat. Jag hoppas att Lisa's Cupcakery blir lite lättare att komma ihåg (tänk på Bakery, fast med cupcakes - Cupcakery) och att jag ska slippa bokstavera namnet allt för tydligt när någon vill besöka min sida.
 
 
Följer ni med mig?
 
Blogg: Lisascupcakery
Facebook: Lisascupcakery
Instagram: Lisascupcakery
 
 


Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så goda dom såg ut :)

2014-02-11 @ 20:35:47
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig.
Copyright © Muzicmecupcake | Designed by Plumeria