TÄVLING i samarbete med Sockerflinga.se

 
På bilden nedan har jag bakat med Sockerflingas supergulliga "kaffekoppar" i silikon, som just nu DU också kan vinna!
Allt du behöver göra är:
 

1. Gilla Sockerflinga på facebook

2. Gilla Muzicmecupcake på facebook

3. Berätta vilket bakverk du helst äter när du fikar ?

 

Tävlingen avslutas måndagen den 20/1  2014

Lycka till!

 

 

 
Espressocupcakes med Vit chokladfrosting
 
 


Postat av: karina larsson

gillat båda sidorna
fikar jag ute så är det alltid dammsugare som hamnar på min tallrik =)

2014-01-13 @ 10:06:03
Postat av: Louise

Hejsan! Åh vilka söta kaffekoppar, dom skulle jag jättegärna vilja vinna, jag älskar att baka olika sorters muffins och cupcakes så dessa skulle sitta fint hemma i mitt bakskåp. Jag älskar även silikonformar av olika slag, stora som små, färgglada i olika former.Det bakverk jag föredrar mest är nog olika små cupcakes och muffins. Mest av allt gillar jag kladdkaksmuffins med frosting, sockerpasta och massa dekorationer. Nu håller jag tummarna för att dessa söta muffinsformar blir mina, kram ♥

2014-01-13 @ 10:33:49
Postat av: MelindaDesire

cheescake är fantastiskt gott, det finns så mycket olika smaker och dom flesta tycker om det! :)

2014-01-13 @ 10:53:17
URL: http://melindadesire.forme.se
Postat av: Elin Jonsson

Sv; Jag använder den bara i ansiktet och den är otroligt dryg! Jag doppar mitt ena finger lätt i och det räcker till hela ansiktet :)

2014-01-13 @ 11:01:02
URL: http://elinviktoria.webblogg.se/
Postat av: Eva Flood

Gillar båda på FB,Eva Flood
Vill helst ha en bakelse eller nu en semla,älskar allt med klet.

2014-01-13 @ 16:04:28
Postat av: Amanda Niclasson

Riktigt mysig blogg du har! :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Lisa Johansson

2014-01-13 @ 16:45:39
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/
Postat av: Ayaava

Jag har gillat båda sidorna på FB som aya sunga-askert
Jag älskar äta morotmuffins med cream cheese topping på fika paus!
[email protected]

2014-01-13 @ 16:54:42
Postat av: Louise

Hej Lisa! Åh vilka fina silikonformar, jag som älskar att baka muffins och cupcakes av olika slag skulle jättegärna vilja vinna dessa formar. Jag har gillat sockerflinga och muzicmecupcake på facebook. Det jag helst väljer när vi fikar är kladdkaksmuffins med frosting och sockerpasta och massa dekorationer. Kram!

2014-01-13 @ 17:00:19
Postat av: Sandra

Jag älskar och väljer bara kladdkaka när jag fikar. Finns inget godare. Alltid lagom kladdig och aldrig torr. Mmmmm.

2014-01-13 @ 18:00:49
Postat av: MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Hej! Bara bra, själv? :)
Lisa Johansson

2014-01-13 @ 18:03:50
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Maud Lindberg

Choklad biskvi alltid en favorit.
År efter år.

2014-01-13 @ 21:11:34
Postat av: charlotta hellström

Hej!

Gillar sockerflingan sedan tidigare och nu även dig, vilka fina cupcakes du gör.

Älskar de fina silikonformarna, skulle spara mina gamla porslinskoppar som jag bakar cupcakes i nu när jag vill göra mig till......

Vad är då min fika favorit? Det finns ju så mycket gott att välja på men morotskaka är aldrig fel, gärna en stor bit med massor av kanel och ingefära i och en riktigt god topping.

Ha en fin dag
Kramar
Charlotta

2014-01-14 @ 06:32:53
Postat av: Åsa

Jag har gillat, Åsa Olsson

Jag äter helt en tårtbit eller en god macaron

2014-01-14 @ 22:36:23
URL: http://spacegirl.blogg.se
Postat av: sirkku almgren

Hej:) vilken sötblogg och underbara muffinsformar!! Jag är helt torsk på choklad, så ska det fika ska det varar något chokladigt :-) chokladmuffind med polckagrismaräng som toppingen är ju gott eller bara riktig hederlig kladdkaka!
/Sirkku

2014-01-15 @ 09:46:53
URL: http://frualmgren.com
Postat av: Carola

Jag gillar väldigt många olika kakor men det bästa som finns är nog en nybakad vaniljbulle med ett glas kall mjölk. Tack även för en läskande blogg. Stannar mer än gärna kvar här =) Kram Carola

2014-01-17 @ 21:52:09
URL: http://www.carolabloggar.blogg.se
Postat av: Anette

Gillar båda sen tidigare..
Har precis fått en ny favorit. Provade nyligen att göra en Banoffepie och kan lätt säga att det blev kärlek vid första touchen med läppar och mun..
Tack för alla mumsiga bakverk du delger oss. ❤️
Kram Anette

2014-01-19 @ 11:31:00
URL: http://anettesstabak.blogspot.se




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig.
Copyright © Muzicmecupcake | Designed by Plumeria